Geen fysieke afspraken na coronabesmetting 7 maart 2022 e.v.
Door twee corona-besmettingen op kantoor gaan helaas alle fysieke afspraken op locatie niet door. Hoewel de klachten die wij ervaren niet erg zijn, moeten wij natuurlijk voorkomen dat wij andere personen aansteken. Om die reden gaan alle fysieke afspraken niet door.
In de week van 7 tot en met 11 maart zijn wij dus niet fysiek bereikbaar. Ook de telefonische bereikbaarheid kan hier onder leiden, omdat de secretaris ook niet aanwezig kan zijn.
Excuus voor het ongemak!
Slechtere bereikbaarheid in verband met ziekte
Wegens ziekte op kantoor en de fysieke afspraken die inmiddels weer opstarten, zijn wij deze week (31 januari 2022 tot en met 28 januari 2022) slecht telefonisch bereikbaar. Ook zal de beantwoording van mails wat langer op zich laten wachten hierdoor.
Excuus voor het ongemak. Wij hopen volgende week weer beter bereikbaar te zijn.
Vakantieperiode Jurist Wevers: 25 juli tot en met 19 augustus
Gewijzigde openingstijden gedurende herstel ziekte secretaris en telefonist
De komende weken zal er bij Jurist Wevers sprake zijn van gewijzigde openingstijden. Dit zodat onze secretaris en telefonist alle tijd krijgt om te herstellen en rustig het werk weer op te bouwen, na een ziekenhuisopname. Wij vragen hiervoor uw begrip. De gewijzigde tijden zijn als volgt:
Maandag: 10:00 tot 14:00 uur
Dinsdag: 10:00 tot 14:00 uur
Woensdag: 10:00 tot 14:00 uur
Donderdag: 10:00 tot 14:00 uur
Vrijdag: 10:00 tot 14:00 uur
Zaterdag: Op afspraak
Zondag: Gesloten
Excuus voor eventueel ongemak.
Jurist Wevers gesloten van 22 juli 2017 tot en met 15 augustus 2017
In verband met de vakantieperiode is Jurist Wevers gesloten van 22 juli 2017 tot en met 15 augustus 2017. De juristen zijn deze periode NIET bereikbaar en ook is het secretariaat slechts beperkt bereikbaar en enkel via e-mail, te sturen aan info@juristwevers.nl. Gedurende deze periode worden zaak niet inhoudelijk behandeld en zijn afspraken op kantoor niet mogelijk. Enkel op spoedeisende gevallen wordt gedurende deze periode door het secretariaat gereageerd.
Excuus hiervoor. Alle zaken zijn in principe gestart, bezwaren en beroepen zijn ingediend om de termijnen veilig te stellen, indien noodzakelijk. Wij hopen u na onze vakantie weer goed te kunnen helpen!
Nieuw post- en bezoekadres Jurist Wevers en geslaagde openingsfeesten!
Sluiting Jurist Wevers tijdens verhuizing van 14 tot 24 april 2017
Ter informatie, vanaf vrijdag 14 april tot en met 23 april 2017 is Jurist Wevers gesloten in verband met o.a. de verhuizing naar ons nieuw kantoor in het centrum van Aalten!
Vakantieperiode i.v.m. de feestdagen
Jurist Wevers zal in verband met de feestdagen gesloten zijn van 21 december 2016 tot en met 8 januari 2017. Uiteraard fijne feestdagen allen en een conflictloos 2017 toegewenst!
Foto door: Ryan
Jurist Wevers vanavond op Radio 1: Radio Reporter over de huishoudelijke hulp van veel gemeenten
Vanavond op NPO1/Radio1, mr. K. Wevers en Judith Spanjers van Omroep Gelderland over de grote hoeveelheid gemeenten die nog altijd niet het beleid over de huishoudelijke hulp op orde hebben. Zo heeft grofweg 70% van de gemeenten beleid dat een klein beetje of zelfs fors van de wettelijke kaders afwijkt.
De uitzending start om 19:00 uur (11 september), maar vermoedelijk start ons gedeelte rond 19:30 uur.
Voor meer informatie kunt u hier klikken om te worden verwezen naar de website van de NPO1 (link opent in een nieuw venster).
Jurist Wevers terug van vakantie; nieuwe openingstijden en cliëntenstop
Na een periode van drie weken is Jurist Wevers weer geopend. Vanwege de vakantieperiode hebben zich veel zaken opgestapeld en wij zullen proberen de achterstand zo spoedig mogelijk te verwerken. Heeft u een zaak aangebracht of een vraag gesteld en u heeft aan het einde van de week nog niets vernomen? Neem dan opnieuw contact op, zodat wij uw vraag met spoed kunnen behandelen.
Verder zijn de beltijden per direct aangepast. Voor de nieuwe beltijden verwijzen wij naar de contactpagina. Binnen de gestelde tijden is het secretariaat goed bereikbaar en kunt u een (bel)afspraak maken om een onderhoud met de jurist te plannen.
Tot slot is na veel intern overleg besloten om het resterende deel van het jaar te wijden aan de problemen in de huishoudelijke verzorging. Dit betekent dat enkel zaken die zien op huishoudelijke hulp worden aangenomen. Dit betekent dat wij helaas niet in staat zijn om mensen met andere problemen te helpen. Het besluit is genomen vanwege de extreme drukte op dit terrein en om efficiënt en snel te kunnen werken (waar de cliënt baat bij heeft) is het uiterst belangrijk dat wij gefocust kunnen werken. Deze focus gaat verloren, als wij ’tussendoor’ andere type zaken moeten behandelen. De cliënt verdient het beste en dat kunnen wij op dit moment voor nieuwe cliënten alleen bieden op het vlak van huishoudelijke verzorging. Voor bestaande cliënten verandert er uiteraard niets en blijven wij ons volledig inzetten.